Saya Lagi

Saya Lagi

This blog is just to testing n i want to upgrade it to be the famous ones..heheh..hope i can archieve my mission..


cbox



Powered By Blogger

About Me

My photo
umm..just call hasz im still study in uitm penang kos chemical engineering..jgn tanyer klaw ssh..hehe umur bru je 19.. n sy puny mission dlm idop nk bina stu company yg famous..hehe..hope korunk boley tlong n bg semangat kt hasz..sy harap bende ini akn jd kenyataan..umm..ap ag nk ckp..klw nk tanyer aper2 crik kt facebook erk.. SEMANGAT OKEYH

Followers

KENAPA DIBERI CHOLAYROCHASZ.BLOGSPOT.COM

Ini saje2 buat..hehehe..menuju mancari impian



KENAPA DIBERI NAMA  CHOCOLAYROCHASZ.
ummm..sebenarnye mule2 saya pon tak taw nak buat name apa  kat blog nie..jenuh perah otak nak mancari yang sesuai tetapi still tak dapat..TETAPI terlintas lar di fikiran saya perkataan chocolayrochasz..Maybe bagi orang nama chocolayrochasz tak sedap didengar kan dan memang tak besz langsung..TAPI bagi saya nama chocolayrochasz nie ada isi terisrat dia..hehe..Thanx kepada seorang kawan saya yang baik kerana kemanisan coklat dan saya masih ingat dia walaupun banyak kesalahan saya pada dia..huhu..So saya terfikir kenapa coklat..Coklat nie memang manis dimakan dan sedap kan..Jadi saya nak dalam kehidupan ini seperti coklat yang MANIS dan sentiasa HAPPY..kita jangan lar terlalu sedih tetapi  kita harus  tabah menghadapi dugaan hidup..CHOCOLAYROCHASZ nie patutnye name dia CHOCOLATE FERRERO ROCHER..tapi saya masukkan name saya dan gabungkan nama saya ROCHASZ..dan terjadi lar nama CHOCOLAYROCHASZ..walaupun kite tak pernah dapat lari dalam kesalahan yang kite telah buat..tetapi kita patut sedar apa yang kita dah buat..saya anggap nama blog CHOCOLAYROCHASZ nie dapat mengubah hidup saya dan saya nak buat orang lain happy..Happy akan membawa kite kepada kebahagiaan dan jangan lar biarkan mereka sedih..coklat nie memang manis kan DAN kite kene lar buat kawan kite happy/manis seperti coklat..itu je lar sebabnye saya buat nama blog nie..Thanx kepada kawan yg sangat baik  kerana mangajar saya erti HAPPY/MANIS..hehe,,ampun kalau ada salah er..huhu

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment